mandag 1. mai 2017

Vårlige ATCer

Hei hei:-) NO er endelig våren her! I alle fall her i vest;-) Nydelig vær, fuglesang, lysere kvelder og mykje som som spirer og gror. Eg er ute og sjekker i hagen mange ganger daglig for å sjå kva som dukker opp i hagen;-)

I dag blogger eg for Scrappiness og eg har eg laga nokre vårlige ATCer som eg vil vise for dere. ATCer er utrulig gøy å lage, både for å teste ut produkter, bruke rester, lage raske kort, til å bytte med andre, rett og slett veldig anvendelige:-)

Eg og mi gode scrappevenninne Jorunn har ei facebook side dedikert til ATCer og Tags, som heiter ArJo's.  Her er det ny utfordring kvar måned der premien sponses av Scrappiness:-)

Korta eg viser fram her er til mai utfordringa inne hos ArJo's:-)


Desse korta var veldig raske å lage. Eg ville ha eit enkelt og sart utrykk. Litt slik som hagen min er no. Få farger og spede spirer som dukker frem, før det seinere vil eksplodere i farger:-) 

Her har eg tatt nokre dråper glimmermist på arbeidsmatta mi (plastbiter funker og), spraya litt vatn på og trykka korta nedi. Korta er forøvrig kutta ut fra ark fra Ken Oliver. Desse er heilt fantastiske og tåler meir enn mange akvarell ark. Arka krøller seg svært lite og du trenger ikkje grunne med gesso. 

 Pynter er enkel med litt blomster, bladranke og klistermerker (fra Prima). 



Produkter: 


Pin It

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren:-)